Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Utvalda

Mina vattenhål i Linköping. Repris. Tips!

  Hej Linköping! Reprisinlägg. Är Ni i Linköping förslag på shopping. Spontant fredagsbesök där. Blev inte så mycket shopping denna gång men många ärenden blev uträttade. Garn och nya stickor till ny tröja, nya trosor Avet  förstås (!) från Corsette, nya vardagsörhänge  från Edblads, Esq, alltid underbar affär, ögonbrynen  fick färg av bästa Henric på  Make UP Center,   Johnells mode, några gamla silvermynt sålde jag på  Thörnström. Bästa vintageaffären är Awesome Rags. Lunchen åt jag på verandan på Elite Hotell, supergott! Aldrig åker jag hem utan en blytung limpa (eller två) från Babette. Jag lovar.......jag åkte hem helt svimfärdig.....dööötrött! Det var jag och insparksstudenter på stan denna dag. Alla i märkliga klädslar men kul såg det ut. Välkommen ut i livet säger jag till alla nya studenter. Här har jag mina Linköpings-vattenhål: / Upplev Storan Restaurang & Bar i LinköpingElite Hotelshttps://www.elite.se › ... › Restauranger i Linköping F...

Senaste inläggen

”Bonnig” mat på en lördag. Recept.🌟

Min potatisodling del 2.

Begravningskrans till min svägerska 🙏❤️

Midsommardagens fika. Recept 🧁

Midsommarafton i Malexander. 🇸🇪

My garden right now.