Semlogram

Hej! 
Detta mail kom idag.
 
Hej Christina
För exakt ett år sedan fick jag ett Semlogram från Carro och blev så otroligt glad över det. Så nu tänkte jag skicka tillbaka lite av den glädjen till dig. Du är välkommen in till Wienerbageriet på Storgatan för att få en semla av mig.
Fick inte Semlogram-grejen att fungera men jag har ordnat så du kan gå in när du vill under denna veckan och säga att det ska finnas en semla att hämta till Christina utan kostnad (lova att höra av dig om det strular). 
Ha en fantastisk solig dag ☀

PS. Om du mumsar i dig den själv eller delar den med Christian får du bestämma själv.

Jag har precis gått och tänkt på detta!
Förra året vid denna tiden skickade Carro Semlogram till nära och kära.
Hon hängde på låset på morgonen, innan semlorna tog slut.
Alltid lika omtänksam! ❤

Vet Du inte vad Semlogram är läs på www.semlogram.se 

Älskade, saknade Carro❤
Livet är grått utan dej.
Sorgen är tung.
Livet blir aldrig detsamma.❤
 
Sommarminnen, Carro och jag i Fiskebäckskil.
En glädjens tid.

Tack Martin för omtanken.
Kram från Christina.
Christian hälsar.


Kommentarer

Anonym sa…
Tryckte av en slump på favoriter idag och din Blogg kom upp! Visste ju att du slutat blogga men upp kom ditt inlägg från idag!
Tänker ofta på er!
Hur svårt det måste vara.....
Healande kramar från Maggis
Chris sa…
Tack Maggis!
Det är så sorgligt och svårt.
Minns du när Carro och du gick mannekänger för
Carro's Mode? Ni var så söta, Carro var inte så gammal kanske 6 år, hon tyckte det var så spännande.

Vi har nu flyttat kom vägen förbi någon gång.
Stor kram från mej❤️❤️❤️❤️❤️

Populära inlägg