Bytt är bytt i TV4 vi gjorde det!


Hej!

Nu är det dagen efter tv programmet Bytt är bytt sändes.
Tesse och jag var med!
Vi har vetat om det i fem månader och nu sändes det.
Bytt är bytt är ett underhållningsprogram som sänds på TV4.
Tänk att det nästan en miljon människor som såg oss!!
Årets rekord än så länge!
Vi lyckades med det vi bestämt oss.
Vi satte LIVMODERHALSCANCER på kartan på bästa sändningstid.
I programmet Bytt är bytt.
Vi gjorde det för din skull Carro.
Vi vill göra något för att aktualisera frågan, 
vi vill få fram frågan i ljuset.

I programmet pratade vi om cancer, om sorg, om vikten av familj och vänner.
Tack till alla Charolinas underbara vänner, ni är fantastiska❤️

Vårt program innehöll sorg och glädje.


På många frågor var vi lite osäkra. På en del helt säkra!?


Nervösa......


Renée och Karin var proffsiga.
Vi var nybörjarna!
Tack till alla på TV4 som var så omhändertagande och gulliga.
Vi fick verkligen vara med om en upplevelse!


Fuck cancer, vi har för mycket cancer i Sverige. 
Varför ökar fallen?
En av tre får cancer.
2020 beräknas en av två få cancer.
Varför?
Varför minskar inte fallen? 
Med all forskning som ständigt pågår.
Pengar finns. 
Är forskningen för hårt styrd? 
Är forskningen för konventionell?
Varför är vården så olika? 
Kan man gå nya vägar i forskningen? 
Har läkemedelsindustrin för mycket att säga till om?

Jag har många frågor.

Fuck Cancer.
Kram Tesse vi gjorde det bra,
stolta är vi!



Kommentarer

Unknown sa…
Jag är stoltare än stoltast!
Carro älskade när jag berättade om "bakom kulisserna" och skvaller som hände i TV-världen. <3 Hon har nog ett stort leende på läpparna nu.

Puss på er!
Chris sa…
Din förtjänst Miranda.
Vi fick ett litet äventyr!
Skönt att allt gick bra.
Christian och jag har nu varit på Örenäs för fjärde gången,
Du kommer ju ihåg första gången.
På Örenäs händer dom mest OTROLIGA saker❤️❤️❤️
Så även denna gång❤️
Kram på dej❤️
Anonym sa…
Så fin medverkan! Jag är en av dom som slarvat tidigare men nu har jag fått en kallelse och nästa vecka är det andra gången jag går! Tack för att ni upplyser om detta❤️
Chris sa…
❤️Så lycklig jag blir av detta meddelande❤️
Lycka till med ditt liv.
Tack för att du berättade detta❤️
Kram från Christina

Populära inlägg