Läsa blogg....

Nu för tiden läser jag mycket sällan min blogg.
Blir så ledsen men en kväll fick jag upp ett inlägg
och såg kommentarerna.
Då såg jag detta:

Carro sa...
Mm.... Det var gott och lyxig!


Men att bara få vara med dig mamma är det allra bästa. 


Finaste och vackraste mammi! ❤


Åh Charolina vad jag saknar dej, din glada tillrop,
din kärlek, ditt support, dina roliga idéer, din störtsköna
humor, våra diskussioner, dina olikheter mot mina olikheter,
samstämmigheten, våra promenader, vår matlagning, vår shopping.
Saknar allt......


Att det kan bli så tomt, livet blir aldrig detsamma.........
Tänker på dej varje dag.

Sorgen är oändlig.
Mamma

Kommentarer

Anonym sa…
Ja det är sååå tomt och tyst utan Carro 💕 men hon är dagligen med i mångas tankar 💕varför skulle hon bli så sjuk? älskade Carro 💕 vi finns runtomkring dig Christina 💕 kram Ida M
Chris sa…
Kram Ida �� Hör av dej när du är hemma nästa gång.
Ta med krumelurerna ❤️
Älskade Carro så saknad.
Kram
Anonym sa…
Förstår din enorma sorg och saknad och känner så med dig! Kramar från Mia i Helsingborg
Chris sa…
Kram Mia önskar dej allt gott.
Kram❤️

Populära inlägg