Idag är det 3 mars

 Hej!
Idag är det 3 mars.
Det är Charolinas födelsedag om hon hade levt 
skulle hon fyllt 36 år.


En glädjens unge var detta barn!


Nu lever vi bara i en evigt lång sorgebana.
Och denna sorgebana går upp och ner.
Från att vara kolsvart och hjärtskärande
går det nu att sova lite bättre.
Svindeln som kom hela tiden när man inte kunde
fatta att du var borta,
kommer nu då och då.
Jag kan gå i skogen och få svindel för att du 
inte går vid min sida.
Jag kan sitta på en bänk utomlands och svindeln kommer 
för att du inte får se det jag får se.
Att du inte får uppleva saker.
Att inte kunna laga mat med dej, duka med dej,
planera dagen, prata recept, kolla inredning,
spela musik, att inte bara få vara med dej 
ger mej svindel.
Och där ute i världen går livet hela tiden vidare
utan dej, men ändå hela tiden med dej.
Jag försöker hela tiden ta in det
men det är svårt.

Idag firar vi ingen födelsedag.
Tanken svindlar.

Älskade Charolina.
Sorgen är oändlig
Mamma

Kommentarer

Anonym sa…
Många kramar från Mia i Helsingborg ��
Chris sa…
Hej Mia!
Önskar dej en fin vår.
Tänk alla vackra minnen vi har från Helsingborg.
Och sorgliga.........
Kram från Tranås
Anonym sa…
Fint skrivet Christina💕 Hon är saknad i många stunder. Vill bara ta telefonen och ringa henne.
Prata med henne om att man skulle hitta på något. Ha en sån där härlig helg tillsammans som
man alltid hade med Carro, Som du skriver var det att laga mat tillsammans, dricka gott vin.
Gå på stan och strosa. Underbara härliga Carro. Du var en underbar solstråle och jag är så glad att
Jag lärde känna dig..igen. ❤️ Kram Ida.M

Populära inlägg