Påskdagen.


Hej!
Jag vet inte varför men denna dag var en svår dag.
Ibland blir det så.........tungt.
Mycket tårar.
Många varför.


Jag kan alla vägar till kyrkogården.
Utan och innan.
Bilen går nästan på auto. Sorgens auto.
Idag i kylan och blåsten blev det en påsklilja och 
ett ljus på Carros grav.
Ett litet samtal blev det oxå......bara vi........❤️


På eftermiddagen kom dessa fantastiska tjejer på fika.
Charolinas vänner.
Mina vänner.
Tesse hade med sig Sigrid och Gösta men efter lite tårta 
ville dom leka ute.
Härligt med en pratstund om ditt och datt.
Tack för att ni finns i mitt liv🙏.

Imorgon är en ny dag.

Sorgen är oändlig.
Mamma

Kommentarer

Anonym sa…
Tacksam att vi får träffa och lära känna varandra 💕 men hade så gärna gjort det med Carro i livet 💕
Det känns som hon är närvarande när vi ses. Skönt att få prata om allt och om minnen vi har tillsammans.
Kram till dig Christina 💕🌸 Ida.M
Chris sa…
Kram vännen min.
Tack för allt stöd.
Christina

Populära inlägg