Begravningskrans till min svĂ€gerska 🙏❤️

 Hej!

En annorlunda vecka gÄr mot sitt slut.

En begravning och min bror som

fick en mycket akut kranskĂ€rlsoperation, som gick bra.....

En begravning i Ljungs kyrka i Östergötland.

En kÀr vÀn och svÀgerska begravdes.

Jag valde att göra kransen sjÀlv,

den sista kransen…….🙏.

Det kÀndes vÀldigt bra.

Bladen jag grundade kransen med var frÄn min pionbuske.

Blommorna blev tre olika sorters rosor i olika nyanser, tvÄfÀrgade nejlikor.

Kransen blev 65 cm i diameter.

Under arbetets gÄng hann jag tÀnka pÄ mÄnga fina minnen.

Vi har kÀnt varandra lÀnge.


Min krans till min svÀgerska.


Begravning.


Pionblad frÄn trÀdgÄrden.


Olika rosor och nejlikor.
Krans pÄ G.
Livet.........
HĂ€lsning C.

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg