Carro och jag!

På Hej!
 
Charolina och jag .......for ever.............and ever..............

Det är helg och jag önskar att du vore här..........
Jag önskar att du skulle komma tidigt på morgon, som du ofta gjorde, och knuffa lite på mej och säga flytta på dej mamma så jag får plats i sängen...........
Sen låg vi tysta och njöt men oftast tjattrade vi.............
Om vart morgonpromenaden skulle gå, vi pratade lite jobb men inte så mycket! 
Vi pratade framtidsplaner...........
Men ännu oftare pratade vi om mat!! Vad ska vi ha för något gott till frukost lunch, middag.............??
Ska vi baka något idag?
Är du sugen på dessert eller ska vi skippa det........
Ska vi prova något nytt?
Jag läste ett bra recept.............osv.

Det slutade alltid på samma sätt.......
Nää, mamma nu måste vi gå upp och borsta tänderna och göra något av denna dag,
Sa du..................alltid!

Jag kan vakna på natten och tro att du är på väg ner i sängen för en stunds snack.............
Det är för jag vill det...........
Jag önskar..........det.........
Livet är inte lätt.
Det jag sörjer är att du inte fick leva. 
Du fick inte livet.
Bara en kort stund av det.........
Sorg, sorg, sorg.............oändligt..............


På altanen på Rapsgatan. 
Lyckliga!
Du var just hemkommen från Italien, nyförlovad.

Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken underbar relation och närhet du hade med din dotter. Förstår att saknaden är enorm. Önskar att du får känna mer glädje än sorg över det snart! Kram från Mia i Helsingborg
Chris sa…
Kram Mia i Helsingborg.
Omtänksamt.❤️

Populära inlägg