Mors Dag........

 
 
Mors Dag.
Carro älskade att göra fest och överraskningar, för andra!
Alltid något kul på gång.
 
Mors dag 2012 i New York utanför Efva Attlings affär.
En hälsning till mamma i Tranås!
 
Mors Dag 2014, på altanen, hemma.
Carro var då mycket sjuk.
Men vi hade glädje och fest.
Tänk att det gick!!
Att du kunde.....
 
 Mors dagspresent 2014.
 
 Morsdagspresent 1988.
Carro och farfar gjorde!
 
 Morsdagspresent 1989.
Carro och farfar pysslade.
Tavlorna har hängt på min vägg i sovrummet i alla år.
Dom har blivit blekta av åren som gått.
 
 Nu har tavlorna följt med till nya huset.
 
Mors Dag utan Charolina
men hon är ändå med.
 
KRAM

Kommentarer

Anonym sa…
Ni är en familj jag aldrig kommer glömma. Underbara och ni visade en sån otroligt fin kärlek mot varandra. Många varma kramar från en i hemvården ❤️
Chris sa…
Tack från dej i hemvården.
Vi glömmer aldrig er heller.
Vi gick igenom någonting otroligt svårt tillsammans.
Kram till dej från mej❤️❤️
Anonym sa…
Så fint du skriver 💕. Hon var så stolt över sin mamma som hon älskade sååå mycket!
Är så ledsen att hon inte fick fortsätta vara här på jorden. Hon lever i våra hjärtan dagligen.
Så otroligt saknad. Kram på er ❤️
Ida.M
Chris sa…
Så saknad, så saknad.
Det är verkligen tomt.
För oss alla.
Varför hände detta oss??
Älskade Carro.
Kram på dej Ida❤️❤️❤️❤️❤️
Anonym sa…
Jag har precis hittat till din blogg. Vad fint du skriver. Men sorgligt. Min syster har samma diagnos som din Charolina. Hade hon några Syskon? Kram Lina
Chris sa…
Hej Lina!
Så sorglig med din syster. Du får stötta och hjälpa.
Hoppas allt går bra. Jag följer Ung cancer på Instagram och
Blir helt bedrövad över alla unga som får denna diagnos.
Är kontrollerna för dåliga?...........!!
Charolina har syskon. Dom sörjer.
Vi inrättar oss i ett liv som inte är som vanligt.

Jag önskar din syster lycka till.
Kram till dej från mej.💖💖💖💖

Populära inlägg