Shoppingtur

Hej alla!
Har idag varit i grannstaden och besökt mor. Det blev oxå en shoppingtur på stan. Nu blev det hallonröda träskor, swedish hasbeens........Ni vet ju att jag ville ha de höga i silver men tyvärr var dom lite för höga för mej och min skadade fot!? Dom här är bekväma och sköna, dom kommer att passa mej! Nu ska jag köpa hallonrött nagellack så det matchar! Jag hade med mej modesäkra och entusiastiska smakråd (en dotter och ett barnbarn)! Dom övertygade mej om att Sveriges ekonomi mår bra att vi handlar! 

Hallonröda swedish hasbeens blev det

Dom här var alldeles lagom höga för mej!

Underbart söta ......mellanting mellan ballerina och riktig sko, den har en liten klack!

Jättesnygga och jättesköna, jag gillar leopardmönster 

En tunika i paisleymönster..........jag gillar det mönstret!

Köpte några snygga halsband till höstens tröjor

Kommentarer

Sofia sa…
Jättesnygga skor! Tur att vi var med så du köpte båda ;) kram
Charlotte sa…
Dom är supersnygga! Gäller att hålla BNP uppe:).

Nyss hemkommna efter att vi blivit utbjudana på restaurang, gott!
Kramkram
Chris sa…
Jag hade aldrig köpt par om ni varit med!
Alltid härligt med middag ute, särskilt när man blir bjuden!....jag såg Allsång/Natti o kram
Carro sa…
Åhhhhh mamma så fint!!!! Modelejon till mamma:)))

Tunikan var riktig snygg. Var kan man hitta den tro.

Soliga hälsningar från Gardasjön:)
Chris sa…
99:- på Kapp Ahl, jättefin. Hoppas Italien är UNDERBART!/KRAM

Populära inlägg