Bok & Värmedyna!

Jag har läst en jättebra thriller, Anne Holt & Even Holts Flimmer,  en medicinsk thriller som oxå handlar om finansvärlden, så himla spännande, en läsupplevelse.



 Detta citat står på bokens först sida. Det säger allt, det behöver ingen förklaring.
Har Ni läst hans bok Min kamp?


ALDRIG utan min värmedyna........jag ÄLSKAR min värmedyna detta är min tredje i ordningen. Har Ni ingen köp en, Ni kommer INTE att ångra Er! Dynan är tidsinställda och slår ifrån när tiden gått ut.
Nu ska jag ner i sängen igen och lägga värmedyna bakom ryggen, imorgon vill jag vakna pigg/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Krya på dig. Nu är det dags att de vänder.

Här har varit en superhärlig helg och en skön söndag med promenad i Påsjöskog, hyrfilm, popcorn mm. :)
Chris sa…
Vilket mys! Nu måste det vända/KRAM

Populära inlägg