Mixat

Söndag! Skottårsfest med dans var det igår kväll..............underbart! Länge sedan jag dansade, det gör man allt för sällan!? Tack alla härliga kompisar och det strålande värdparet/KRAM
Jag har planterat påskliljor och pärlhyacinter , ja, jag vet, alldeles för tidigt, i natt (efter festen) fick jag smyga ut och täcka över dom må oskyddade blommorna med en handduk. Har oxå börjat röja på altanen, så fort dom små varma solstrålarna tittar fram hakar jag på. Helst skulle jag vilja ta ut olivträden oxå men här fegar jag.
 Har oxå hunnit plädra i lite tidningar detta fastnade jag för:


Härlig klänning från Maria Westerlind och tröja från Moods of Norway (vad Norge har blivit duktiga på mode).


Blommigt från Marimekko, härligt med färg igen!


Nummer 5, 6 och 9 är mina favvo.
Nr 5 Bordsunderlägg från Lexington, 179:- st.
Nr 6 Stol av plåt från Nordal, 920:- st.
Nr 9 Bänk av trä och säckväv från Bloomingville, 1.699:- st.
Från Damernas Värld nr 4

Nu ska bloggerskan iväg på Toscanakurs/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Här har utemöblerna åkt fram! Fika i solen idag!!! Lovely!
Chris sa…
Ni har ju fått vår, bara att njuta på er underbara altan. Olivträdet gillade säkert att få komma ut i friska luften.Vi får vänta ett tag till/KRAM

Populära inlägg