Fotvård

Idag har jag lyxat en timme, det behövde jag. Trampdynorna är trötta efter allt jobb i affären, gå på hårda golv inte kul.
Visste Du att foten består av 26 ben? Runt dessa ben finns det muskler och senor som står för fotens styrka och blodkärl som förser foten med syre och näring. I foten finns miljontals nerver som skickar signaler till hjärnan med massor av information om var vi har fötterna och hur kroppen ska balansera sig.
Fotbad med lite såpa i rekommenderar jag, Du ska gå 11.000 mil under Din livstid (genomsnitt)!




Kram på Er nu jobbar jag vidare i affären, jag ser slutmålet.........det känns fint!/KRAM C

Kommentarer

Sassa sa…
Ser härligt ut! Det skulle jag behöva!!!!!
Lycka till med invigningen av din butik. Synd att jag inte kan vara med.
Kommer en vacker dag. KRAM
Chris sa…
Du är varmt välkommen, då tar vi en god kopp kaffe och lite snack! KRAM C

Populära inlägg