Måndag......välkommen!

VÄLKOMMEN måndag, idag ska det bli fint väder och därefter lite svalare igen, vi får väl se?
PW:en slutade med att jag plockade en bukett liljekonvaljer, nu står dom i mitt kök och doftar ljuvligt,
silverbrickan fick lite ny puts. Konvaljerna är så vackra och skira, jag tycker dom "berättar" att nu är det skolavslutningsdax och student snart. Hela naturen doftar just nu, det är syren, hägg, kaprifol, raps, körsbärsblom och äppelträd m.m.
Det är en tid att njuta av.



Idag ska det jobbas med affären och framåt senare eftermiddagen blir det ett meeting med "Stickorna", efterlängtat, jag stickar i grått alpackagarn, känns inte helt självklart, men till hösten blir det nog mysigt att svepa in sig i denna varma sjal!
Ha en bra dag/KRAM C

Kommentarer

Sassa sa…
Har du öppnat affären ?? Jättenyfiken! Kram
Chris sa…
Jag öppnar ca 9 juni återkommer med datum i god tid. Tack för du visar intresse. Hoppas allt är bra med dej/KRAM C

Populära inlägg