Burktips!!

Hej på Er!
Idag kommer ett sött burktips!
Burken med elefanten på locket köpte jag till dottern Carro,
dels för att den var fin och dels som ett minne från safarin i Kenya för många år sedan.
Där såg vi många elefanter!
Ett litet OBS bara, burken är urläcker men......glasburken är tunn, locket är kraftigt,
så lite försiktig får man vara när man gläntar på locket!!
Jag köpte min på fina inredningsaffären E-teak i Linköping, så härlig personal.
http://www.e-teak.se/linkoping.asp
Burken kommer från firman THG.
 
 Elefantburk, bild simplicity.
 
Elefantburken är den största av burkarna och den kostar 399:-.
Visst är dom dekorativa?
 
KRAM C


Kommentarer

Carro sa…
Älskar min! Så snygg!

Ska bara fylla den med något vackert! ❤
Maria EB sa…
Jätteläckra! Kanske kan jag hitta en i Lund. Elefanten ser fantastiskt fin ut. Stor kram
Anonym sa…
Fick en med flodhäst när jag fyllde år!! Superkul att dom finns i Linköping, är så coola! Kram Eva
Chris sa…
Kul att ni gillade detta!
Du hittar mycket mysigt i Lund Maria!
Vid saluhallen ligger Java tehandel där finns mycket fint.
Spode bl.a
Flodhästen är fin likaså giraffen.
Kram på er

Populära inlägg