Få blod - Ge blod

Hej!
Idag skulle Carro ha en mysdag med sin kompis Jossan i Helsingborg, så blev det inte.
När man är sjuk sker det förändringar hela tiden.
 
Carro och Andreas fick åka till Lund.
Carro måste ha blod, två påsar.
Carro är blek, har ingen ork.
Blodvärdet var 94 och för att kunna ta emot cellgift och annan behandling måste
värdet ligga över 100.
Carros nya behandling börjar och pågår från måndag till onsdag nästa vecka.
Tre tuffa dagar.


 
 
Jag har aldrig varit blodgivare.
Jag var nog inte tillräckligt modig.
Jag har alltid varit svårstucken, dom brukar inte "hitta" ådrorna.
Därför blev det nog aldrig av, modet svek.
Tack alla Ni som är modiga nog och lämnar blod.
Idag får jag inte lämna blod, är för gammal!!
 
 Nu hoppas vi allt ska gå bra så Carro kommer igång med nästa behandling.
Kram all stöttande underbara människor.
Stor mamma- och pappakram till dej Carro, lycka till i Lund.
 
KRAM C
 




Kommentarer

Anonym sa…
Många styrkekramar till er från mig / Ida H
Monica H sa…
Carro, du är en riktig kämpe. Vi tänker på er i familjen.
Kramar från oss i Ängarp.
Maria EB sa…
Blod är viktigt. Hoppas att det nya blodet är starkt o friskt så att värdena stiger snabbt som tusan. Stora kramar
Anonym sa…
Hoppas det är stark och ger-nya-extra-krafter-blod! Tänker på er och Carro varje dag! Kämpa min vän! Ja vill träffa dig snart igen! Kram💕💕 Ida.M
Anonym sa…
Messade precis med Carro och försöker ge henne energi!
Skickar även till er underbara föräldrar som
Gör allt för att Carro ska känna sig lugn och trygg
Ni är fantastiska !
Jag älskar er av hela mitt hjärta!
Ni är aldrig ensamma!
Kram Tesse
Chris sa…
Kram till er alla.
Tack för att ni peppar Carro.
Innerlig kram från oss

Anonym sa…
Blir otroligt berörd av den svåra situation ni kämpar er igenom. Jag tänker på er ofta, efter att jag läst bloggen och pratat med min syster. Jag hoppas så innerligt att det vänder snart och går mot bättring.
Önskar all kraft och styrka till dig Carro, och till din fantastiska familj! Vilka kämpar ni är.
Kramar från Emma M (Idas lillasyster)
Chris sa…
Tack Emma så rart skrivet av dej.
Stor kram och tack från oss alla❤️❤️
Anonym sa…
Ja håller med Emma...hoppas innerligt att vi snart får höra glada röster igen...Vi kommer va med er i tankara dessa jobbiga dagar.. Trevlig helg till er alla// Kram Gerd

Populära inlägg