India Hicks

Hej! Nu är jag tillbaka.
Jag har haft problem med att lägga ut bilder. Åhhh ibland är det besvärligt med datorer! Kram på Er/C

Om jag hade en tom vägg skulle jag göra som India Hicks har gjort hemma hos sig.
Så snyggt! Tänk att samla hela sitt liv på några tavellister.


India Hicks tillhör en av Englands finaste familjer. Prins Charles är hennes gudfar och hon var brudnäbb när han gifte sig med Diana. För 16 år sedan stoppade India Hicks undan Ascot-hatten och flyttade till Bahamas.

Hon och hennes familj bor i ett fantastiskt hus.
Detta är en människa som ÄLSKAR äventyr. Ni måste läsa om henne och hennes liv.

 
 
Alla bilder plockade från http://www.caribbeanbelle.com

Kommentarer

Chris sa…
Nu har jag kollat upp, det är inte bara jag som har problem att lägga upp bilder. Felsökning pågår. Hoppas dom löser det snart! Kram på Er alla från bloggerskan
Maria EB sa…
Visst är India cool! Lär ha en line med hudvårdsprodukter också där speciellt handkrämen ska vara superskön. Vi får spana efter den. kram ... o tappa inte tålamodet med bilderna, dom är så fina
Chris sa…
Stencool!
Den provar vi, köper vi den på nätet eller var?
Bildåtkomsten funkar inte ännu, dåligt.
KRAM C
Maria EB sa…
Jag kollar runt lite och lämnar besked ang handkrämen.kram

Populära inlägg