Tomt

Igår skrev maken och jag kontrakt på en tomt, en tomt som ligger högt och vackert med utsikt över en bit av sjön Sommen. Vilken grej! I över ett år har vi spanat in denna tomt och NU är den vår.
Tänk att sitta på altantrappan och titta ut över sjön, det blir något på ålderns höst.
Kanske skaffar vi oss en liten båt oxå..............?
Hela långa vintern ska vi ägna oss åt planering. Tänk så många spännande val vi ska göra.
Återkommer i ämnet! Förstås!

Rakt över sjön bor ett par goda vänner, jag lovar Marianne att när livet är som bäst kommar jag att blinka tre gånger med lampan innan jag går till sängs!


 Världens vackraste tomt tycker vi!
 

 Tomtfirande.
 
Saffran en tomtintresserad hund.
 
Kära bloggare låter det inte spännnade och som ett bra grepp i "näst-bästa-åldern"?
Ha,ha där fick jag till det/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Vad kul. Välkomna till Norraby- Grattis och lycka till! B o Å
Chris sa…
Tack så kul/KRAM C
Maria EB sa…
Åh, så härligt! Det kommer säkert att kanonfint. Lycka till!
Carro sa…
Spännande:)
Chris sa…
Tack snälla, kramis på Er
Sassa sa…
Så härligt det ser ut med tomtfirandet :)
Är mycket dålig på att läsa bloggar och skriva egna inlägg nu när vi bor som vi bor.
JA, vi kommer på lördag vid 12-tiden. VI SES SNART !! Sassa
Chris sa…
Så kul Ni är så välkomna, jag bjuder på fika/C
Hugos mamma sa…
Åhh vad spännande och härlig känsla!!! Drömmen att få planera sitt egna´, all lycka!!!

//Sanna Drugge
Chris sa…
Tack Sanna Och kram till ER/C
Anonym sa…
Härligt :) så roligt

Planerna på ett flytetyg intensifieras.

Grattis! Från Andy
Chris sa…
Tack Andy/KRAM från maken och mej
J o L sa…
Grattis kära vänner ! Och lycka till med planeringen och sedan med genomförandet. ! Kramisar
Anonym sa…
Grattis!! Vad härligt :) kram Sofie!
Anonym sa…
Vad spännande!!
Grattis till tomten!!
Utsikten är underbar!

Kram
Maggis

Populära inlägg