4 juli min födelsedag!


Hej!
Idag fyller jag år. Inte så märkvärdigt längre!
Dagen började med sol och kaffe på sängen, därefter PW i skön luft. Avslutades med dopp i poolen, obetalbart att ha pool,
för oss som älskar bad.
Lunch på vår golfrestaurang, TGK.
Eftermiddagskaffe med Napoleonbakelse.
Vid kvällningen ska skumpa flaskan öppnas.
Jag avslutar min dag med något bra på Netflix.
Nej jag kollar förstår Facebook och tackar för alla fina grattis.
Inte klokt vad alla är snälla!
Jag vill numera ha lugna födelsedagsfiranden.
Tack för alla kramar.
Er Christina

  
Kort från en kär väninna.
Tack Kickan!


Nää precis........



Födelsedagskort från Charolina.
Vår sista födelsedag tillsammans......
Du fixade hela firandet
12 dagar hade du kvar att leva.....
Minnen.
Sorgen är oändlig 

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg