Nyförvärv! Bosch Flexxo 25,2 V

Hej!
Så har jag då förvärvat en handdammsugare.
 Inspirerad av min son, en trebarnspappa som tröttnat på att ta fram dammsugare 
varje gång barnen kom in utifrån.
Nystädat och fint och tre barn som bor på landet och älskar att vara ute och 
kommer in flera gånger per dagen, med sandiga skor och stövlar.
Efter varje måltid smulor överallt, så han köpte en handdammsugare.
Han sjunger dess lov varje gång vi ses!
Och problemet med smulor, sand och damm är borta!

Jag hade oxå tröttnat på brödsmulor vid frukostbordet och vid Tvn,
vi har en öppen planlösning, det är lättstädat men jag gillar inte små smulor
lite här och där.
Det går att ta bort stativet då får man en liten handdammsugare att
suga bort smulor på bordet, suga soffan, sätena i bilen m.m.
Perfekt.

Mitt nyförvärv!

 Ett bra inköp hoppas jag!

Smidigt!

Jag hoppas denna lilla smidiga sak ska fungera bra.
Tänk att bara dra ett litet varv på mattan efter jag druckit te och ätit rostat bröd!
Ett par små dammtussar slinker med oxå.
Tänk att inte behöva dra fram stora dammsugare varenda gång.
Ni hör att jag är optimistisk.
Min maskin kan jag köra i 55 minuter sedan är det dax för laddning.
En fördel är att maskinen är utan sladd.
Den har bra sugkapacitet.
Den kostade 2995:-kr.
Just nu denna vecka extrapris 1.990:- kr.

Vad tror Ni?
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg