Inne Butiken i Tranås.

Hej på Er!

I Tranås är vi lyckligt lottade vi har en fantastisk inredningsaffär.

I denna stora affär 450 kvm hittar Du Inredning, Möbler, Tyger, Sömnad både till

privat och offentlig miljö, Solskydd för inne och utemiljöer.

Deras sömnadsavdelning har långa anor.

Våra gardiner och markiser kommer härifrån.

Att gå omkring i affären är väldigt inspirerande.

Jag beundrar sättet på vilket dom får affären att "hänga ihop",

allt är så snyggt koordinerat.

Det är vackert. 

Jag önskar att jag behövde mer/bytte ut mer hemma.

Men mitt hem är grundat och så etablerat för mej, men ibland byts det ut lite

och presenter behövs ju alltid.

Rekommenderar ett besök i denna fina affär på Storgatan 9.

Du hittar dom på fb och Instagram.

Jag har inget samarbete med Inne eller någon annan firma,

skriver bara från hjärtat.

Kolla in bilderna och låt Dej inspireras.

Denna matta var så himla snygg och inte alls dyr.

Ska ses nära!





Fantastiska lintyger.







Snygga markiser har dom oxå!








Lite inspirations tips till våren och sommaren.
Grattis till Er på Inne som lyckas ha så fin affär i dessa tider.
TACK för besöket.

Hälsning C

Kommentarer

Innebutiken sa…
Tusen tusen tack för de fina orden!
Och för att du valde att dela med dig från oss på din plattform.
Vi är så otroligt tacksamma för alla härliga kunder som besöker oss.

Med Vänlig Hälsning,

Linda & Maria
Innebutiken
Chris sa…
Tack själva Ni är jätteduktiga.👌
Vh Christina

Populära inlägg