Vad jag gillar med London!

Hej!

Jag har njutit av 8 dagar i London.

Besökt släkt.

Vad gillar jag med London?

Förutom fisk & chips och öl på puben?

Jag blir imponerad av känslan av småstad i de olika kvarteren.

Parkerna och grönskan är en del av grejen med London.

Det grönskar överallt, från minsta kruka, blomsterlådor som står på fönsterbrädan,

balkongerna prunkar med växter och blommor.

För att inte tala om man råkar ha en liten plätt framför huset där är det vackert

med stora vackra krukor och träd.

Affärernas entréer är oxå dekorerade.

Parkerna är fyllda av människor som njuter av grönskan.

Så gjorde jag oxå.

Jag älskar dom låga husen, den låga bebyggelsen, dom vackra gatorna.

Sitta på ett café och kolla på folk är spännande, en upplevelse.

Kolla läckra skyltfönster är ett nöje.

Jag njuter verkligen i London.

Tycker det är kul att promenera runt och kolla minnesskyltar.

Självklart är inte ALLT så här men detta väljer jag.

En liten trädgård.

The Conrad shop.
Det ska vara grönt inomhus oxå, en trend.

Themsen en morgon.

Peter Jones, London, trädet.

Underbar pubmat.

Dekorerat med stil.

Innanför grindarna.

Det BÄSTA av allt!

En vacker trappuppgång hos grannen.

Grön är SKÖNT!

Grönt i papper på Welcome Collection Museum.
Ett mycket sevärt museum.
Tack Susan för TIPS!

NICE!




Festföremålet min svåger på väg ut från kvarterskrogen.
Härligt med firande!🥂🍾🍀
Hälsning C.


Kommentarer

Populära inlägg