Solfläckar i ansiktet är trist, vad gör man?

 Hej!

Att få bruna solfläckar i ansiktet är inte kul.

Jag vet att det är en naturlig skyddsmekanism mot uv-strålning.

Min väninnor och jag brukar prata om dessa bruna fläckar.

Det finns hjälp som kan minska pigmenteringen i ansiktet.

Det sägs att produkterna som finns idag är mer aktiva och potenta än förr.

Vitsen är att använda dom regelbundet jag tror det är här man missar, åtminstone jag.

Det finns säkert ingen quick fix!

Hudterapeuterna säger att fysikaliskt solfilter ger bäst skydd.

Det finns oxå behandlingar på salong typ kemisk peeling, laser och kryobehandling.

Har man besvär av bruna fläckar i ansiktet är nog salong det bästa tror jag.

Även födelsemärken, leverfläckar och fräknar påverkas av solen.

Att sola under parasollet är nog bäst!

Jag har inga stora problem med solfläckar men tänker prova prisvärda Cetaphil,
ett bra märke, denna kostar 239 kronor.

Som älskare av märket Vichy ska jag testa deras Liftactiv Serum 595 kronor.

Vilken favorit har Du?
Har Du testat någon av dom?

Ha en fin dag.
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg