När livet känns tufft……..🙏

Hej!

När livet är jobbigt, när livet känns svårt.

När livet frestar på.

Då söker jag tröst här……

Tänk att en plats för sorg kan ge tröst🙏

Här andas jag ut, här gråter jag ut, här pratar jag ut. 

Här konstaterar jag att livet inte alltid är lätt.

P.S. Den lilla flygmaskin har Carros väninnas son Gösta lagt på

Gravstenen för många år sedan.

I två månader nu i vinter var flygmaskinen borta, vi var så olyckliga.

Men någonstans längst in fanns ett hopp att den skulle återfinnas.

Två gånger i veckan åkte vi upp och letade i snön.

Vi grävde och grävde.

För några veckor sedan såg vi något som glimmade mellan snön och jorden,

där nedtrampad på stigen låg flygmaskinen.

Vi grät av lycka.

Så är det med minnen❤️ D.S.



Gör som lilla Gösta sa ta planet och kom hem.
Jag behöver dej❤️
Mamma.


Kommentarer

Anonym sa…
Livet är extra tungt ibland. Fint att du kan finna tröst vid graven 💕. Önskar att du får en fin påsk!
Kram till dig från Mia i Helsingborg
Chris sa…
Hej Mia❤️
Tack för omtanken.
Önskar dej en fin påsk gärna med lite sol o lite varmare ☀️
Kram till dej från C 🌷🙏❤️
Chris sa…
Mia, Helsingborg i mitt ❤️ för alltid.❤️
Anonym sa…
Helsingborg har er i sitt hjärta också ❤️. Kram från Mia
Chris sa…
Mia, Du/Ni fantastiska människor❤️
För alltid❤️
Kom till Tranås och hälsa på❤️
Lova❤️
Tack för fina ord det värmer❤️
Tårar❤️
Kram C🌷

Populära inlägg