Pizzeria Lilla Napoli Falkenberg

Hej!
Är du i Falkenberg är ett besök på pizzeria Lilla Napoli ett måste.
Men du måste boka bord.
Det är alltid fullt.
Det finns avhämtning oxå men har dom mycket att göra
avböjer dom det oxå!
Pizzan bakas i 600 gradet vedugnseldad ugn i 1 minut!
Den godaste pizza jag ätit och jag är ingen pizzamänniska.
Miljön är väldigt enkel det är deras koncept.
Dessertpizza åt jag för först gången i mitt liv,
sååååå god.
Nutella, vaniljglass och massor av färska bär.






Man tror knappast det är sant men det är så mysigt.
Folk reser långväga för att käka här.
På vårt hotell sa dom att de hade massor av gäster som bodde på hotellet 
bara för att äta på Lilla Napolis! 

KONTAKT
Halmstadvägen 1, 311 45 Falkenberg
Telefon: 073 - 874 79 83
Boka pizza? Klicka här

Allt annat än boka pizza e-mail: info@lillanapoli.se


Den här sortens stor Allium har jag planterat.
Tänk om mina blir så här fina.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg