Cypresser och MandelkakorđŸ€©đŸ‘Œ

Hej!

Nu Àr alla vÀxter inkörda i lilla boden för vintern.

SÄ tomt det blev i urnorna pÄ framsidan.

Jag nÀstan stormade ivÀg till GranngÄrden och dÀr hittade jag fantastiska

plantor av Cypress.

Dom var inte ens upppackade för dom hade nyss levererats.

SÄ jag fick en sax och Àran att packa upp.

TvÄ stora cypresser köpte jag och en fin pumpa.

Priset var 199 kronor styck, billigt för sÄ stora fina exemplar tycker jag.

PÄ vÀgen hem drog jag ett varv pÄ Lidle.

Överlycklig blev jag dom hade fĂ„tt hem Mandelkakorna

dom som jag tipsade om förra Äret.

Spring o köp!

SĂ„ goda.

IkvĂ€ll Ă€r jag nöjd hĂ€r hemma ser det prydligt och snyggt ut.🍀

Jag har oxÄ stÀdat.


SÄ hÀr fint blev det.
Hemma.

Först pÄ plan var jag.
Jag fick packa upp och vÀlja.

Snyggt tycker jag.


Höst i trÀdgÄrden.
Allt börjar falla pÄ plats, det kÀnns bra.
Urnor och lejon frÄn Garda i Italien.
Lönnar frÄn GranngÄrden.
Buxbom frÄn Huskvarna.

Lidls goda mandelkakor.
Dom spice-iga kakorna var heller inte dumma!

Helnöjd!

HĂ€lsning C


 

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg