Stickat ska det vara i höst!👌

Hej höst!

NÀr hösten kommer vill vi ha stickat.

Tidningarna Àr fulla av snygga tips.

Än hinner Ni sticka nĂ„got fint,

garnaffÀrerna Àr fulla spÀnnande garner.

Jag stickar nu en tröja som ska bli en present.

LÀgger upp den nÀr den Àr klar.

Eller sÄ köper vi fÀrdig stickat.

Min favorit.

Jag skulle inte göra den sÄ lÄng men visst Àr den snygg?

Ett riktigt gosigt stickat plagg.

LĂ€ttstickat.

Höstfint.

Vintervitt Àr alltid fint.


Rosa Bandet tröja.
En egen brösttröja.


Alltid fint med flÀtstickning.

PÄ sista stickmötet fick vi detta besök.
RÄdjur Àlskar AroniabÀr.

Stickar Ni?
Köper Ni fÀrdigt?
BĂ„de och?

HĂ€lsning C

Kommentarer

Anna-Lena RingnĂ©r sa…
Har alltid en stickning pÄ gÄng men köper ocksÄ.
Chris sa…
Hej AL!
Jag ocksĂ„!👌
Trevlig helg önskar jag dej.đŸ€đŸ„°đŸ§¶

PopulÀra inlÀgg