Ny parfym och nytt läppstift 20 % på Åhléns.

 Hej glad Valborg på Er!

Vilket härligt väder att vakna till.

Nu njuter vi av värmen.

När maken har ett ärende i Jönköping då tog jag en promenad

och hamnade på Åhléns. Oops!

Jag köpte ett nytt läppstift YSL i en fin sommarfärg,

lite rosaröd.

Ett jättebra stift tycker jag men DYRT.

På åratal har jag inte använt parfym, jag har föredragit

bodylotion istället.

Men…… nu föll jag direkt Oscar de la Renta, Bella Bouquet,

Eau de Parfum.

En ljuvlig doft.

En ny ögonbrynspenna i brunt blev det oxå.

Åhléns hade 20% denna dag, vilket extra plus.

Förr fanns Åhléns i Tranås saknar det så mycket.

Present från Biotherm fick jag.





Bella Bouquet by Oscar de la Renta is a Floral Woody Musk fragrance for women. This is a new fragrance. Bella Bouquet was launched in 2022. The nose behind this fragrance is Claude Dir. Top notes are Bamboo, Green Tea, Clementine and Peach; middle notes are Magnolia, Jasmine Sambac, Iris and Rose; base notes are Musk, Sandalwood, Tonka Bean and Cedar.

Trevlig Valborgsmässoafton önskar jag Er.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg