4 juli igen!

Nu går födelsedagen mot sitt slut, efter jobbet stack maken och jag iväg till Vadstena på bilträff. Vi for nedcabbat genom det fagra Östergyllen, åh så vackert det var och vilket underbart väder. Aldrig har det varit såå mycket folk på en bilträff som denna onsdag, vilken stämning det var.
Födelsedagsfirandet fortsatte med en grillad och en bärs!?

Lite problem på hemvägen, jag köpte en tavla med Carolus Rex XII i storlek 80 x 65, den gick inte in i en nedcabbad Porsche????? Så kung Kalle fick ligga på instrumentpanel inne i bilen, med en förare som höll i tavlans ena hörn, med en hand och en passagerare som höll i det andra hörnet, förstår Ni???
........men hem kom vi och tavlan oxå!


Det vackra Vadstena, hamnen och slottet. Varje onsdag är det bilträff, otroligt kul, åk dit!


Vår vackre krigarkung, Carolus XII.


Kvällens band var Millstones........vilket namn?? Är dom från Mjölby eller??


En av dom bilarna jag kunde tänka mej!



Den här var oxå läcker.

Tack alla underbara vänner och släkt för alla gratulationer jag fått denna dag,
jag niger och säger TACK/KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg