Dagens tips och dagens klipp!

Det finns ingen som slår Åhléns när dom REAR då REAR dom! Idag startade dom sin halva priset på rean, vilka fynd och bra kvaliter. Massor av fina grejer köpte jag. Många ska bli presenter. Jag köpte en söt babyklänning för 29,50!? En söt blus till mej själv för 39,50!?
Mängder med smörjor, duschkrämer, handcremer i deras Olivmärke (som är helt otroligt bra, deras handcreme slår alla andra) bodycream kostar 99:- NU 25:- ingen dusch utan lite god smörja på kroppen är mitt måtto.
Raplh Lauren, body spray kommer säkert någon av släktens killar att gilla.
Åhléns stora fina silverfärgade lyktor var med på rean, passa överallt både ute och inne.
Nog med reklam för Åhléns..........jag tror jag ska ta en koll till......ÄLSKAR att köpa presenter!





Sex påsar blev det/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
heheh... det är bra!

Jag har också fyndat massa!
Chris sa…
Du köpte väl en del du oxå!? KRAMIS
Anonym sa…
Härligt Christina !
Du är en bra kund!
Nästa gång du handlar av mig får du en
Ny goodiebag med dig hem!
Kram Tesse <3

Populära inlägg