Taget genom ett fönster!

Lite foton tagna genom ett fönster med lite speglingar från andra sidan!
Jag gillar snygga skyltfönster.
Jag är ett stort fan av fönstershopping/KRAM C





Dessa fyra bilder är från mitt eget skyltfönster www.inspirationab.se Jag skyltade om igår och jag är nästan HELNÖJD, det är verkligen kul att skylta, det är en kreativ process att få idéer i huvudet och sedan förverkliga dom. Ibland blir det bra!





Dessa tre bilder är från Helsingborg som ALLTID har snygga skyltfönster och väldigt vackra blomsteruppsättning runt om i hela stan.
Tyvärr är det väldigt grisigt på söndagmorgonen, jag tycker nedskräpningen i våra städer blir värre och värre, ingen vill ta ansvar för sitt eget skräp, "bara släng någon annan tar upp-mentalitet".
TRIST och väldigt dyrt för en kommun.

Kommentarer

Populära inlägg