Äntligen!

HEJ alla bloggare! Äntligen!
Hemma igen och jag har så mycket att berätta och tipsa om!
Jag har varit utan internet!
Jag har varit 4 dagar i Helsingborg, denna underbara stad vid Sundet. Tänk vad man kan hinna på några dagar, jag ska berätta det blir flera inlägg.

Idag startade min dag med en rejäl PW med spring, tvätten hann jag med i går kväll fast timmen var sen. Det är himla skönt att packa upp direkt.

Lång frukost på altanen med flera morgontidningar. Sedan blev det vård av alla blommor som inte slokade på grund av för lite vatten????? Hur mycket har det regnat egentligen??? Allt verkar dyngsurt.
Maken vill klippa gräset men det är för blött.


PW i nya byxor från H&M, födelsedagspresent från yngsta dottern, hon tycker jag går i för gamla fula urtvättade joggingbyxor. Jag köpte korta träningsbyxor (H&M) i bomull för 149:- billigt tycker jag. Jättesköna!



Dagens dusch med sea salt body scrub, warming Ginger & Fresh Eucalyptus, Hammam Hot Scrub från Rituals. Födelsedagspresent från äldste sonen med familj.
Lyxigt va?
KRAM på Er alla!

Kommentarer

Populära inlägg