Till väninnorna.

Hej!
Jag har lånat en bok på bibblan.
När jag öppnade boken och skulle börja läsa den
stog det så här på försättsbladet:
 
Till väninnorna.
Ni vet vilka ni är och ni vet varför.
Kärlek.
 
Så sant.
 
Boken var dock ingen höjdare.
Lite erotik, njaa ganska mycket!!
Historisk romantik.
 

De Skandalösa
Av Simona Ahrnstedt

En man känd för sitt depraverade liv…
Greve Gabriel Gripklo har det mest skandalösa av rykten. Han är inte främmande för något och han har inga skrupler vare sig det gäller, sex, kvinnor eller nöjen.
Ni förstår fortsättningen.......?!

 Tack kära "Stickorna" för blommorna.
KRAM alla kära väninnor.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Vad fint med "blomkålen" i silvervas! Såg boken också men avvaktade. Efter din recension känns det som att den får vänta ännu längre. Läser nu en som handlar om livet i Nordkorea - inget sex eller några skrabrösa nöjen där inte. I alla fall inte för folket! Kram
PS bra att det funkar nu. Kanske var jag så virrig så jag tryckte fel!? DS
Chris sa…
Denna bok kan du skippa, tröstlöst tråkig. Din bok verkar bra. Du får berätta mera! Nu jag börjat på en "tigerstrumpa". Kram

Populära inlägg