Magasin 36 och Helsingborg

Hej!

Nu har vi Carro, Andreas och jag tagit ett beslut. Det är att Andreas och jag ska göra en liten sak per dag. Komma ut en stund, det känns nödvändigt. 
Andreas har kollat in veteranbilar på Sofiero slott, han gick bl.a iklädd cigarr (mycket stor sådan!) och stråhatt, jag är säker på att många trodde han hade en fräsig veteranbil som stog utställd någonstans. Men så var det inte utan snarare en av Mercedes nyare fräsiga modeller!!!

Andreas har oxå påbörjat ett trädgårdsprojekt, jag återkommer till detta!!

Igår tog jag en tur till Höganäs och Magasin 36, en härlig liten titt och en fika blev det, dock inga stora inköp.

Det finns alltid lite fina blommor

Kolla så fina kronärtskockorna är i vasen

Vackert porslin 

En och annan antikvitet hittar man här oxå!

Det här köpte jag med mej hem färsk basilika och buffelmozzarella

Underbart brytbröd

Jag avslutade med en god kopp kaffe och till det en skånsk pastejmacka på gott bröd.

Sedan blev det hemresa.
Och idag ska Carro upp ur sängen.

Kram C

Kommentarer

Monica H sa…
Hoppas så att Carro kan komma upp idag. Kramar !
Anonym sa…
Så skönt för Carro att allt gick bra när hon skulle upp och hoppas ni fick en härlig eftermiddag 💖
Kram Pia

Populära inlägg