För oss har solen gått i moln.


Den 16 Juli 2014.

Solen har för oss gått i moln.

När sommaren stod som vackrast slöt Charolina ögonen och dog.

Charolina dog i sitt hem i Helsingborg omsluten i oändlig kärlek.
 
Kampen är över. 
 
 
För hjärtat är livet enkelt: det slår
så länge det kan.
Sedan stannar det.

Karl Ove Knausgård

Livet blir aldrig det samma.
Idag flaggar vi på halv stång.

Inga blommor tack, vi vet att Ni finns och vi vet att Ni tänker på oss.
Dela inte detta blogginlägg på Facebook.
                  
Helsingborg den 16 Juli 2014 Andreas, Christian, Christina, Christofer
Kram C

Kommentarer

Anonym sa…
Oändlig kärlek till Carro och er familj. En ängel har flugit iväg alldeles förtidigt. Stor saknad. Stor tomhet. Många många minnen kommer alltid att finnas kvar.
Älskade Carro. ❤️
Vi kommer sakna dig så. Vi kommer ses igen på andra sida, det vet jag. ❤️❤️❤️
Tack för allt du gjort, alla glada skratt, alla middagar, den fina vänskapen vi fick tillsammans. Du fattas.
Din vän Ida.M
Anonym sa…
Vila i frid fina Carro! Himlen har fått en ängel på tok för tidigt! Tänker på familjen i denna svåra stund❤/ Tess
Anonym sa…
Vila i frid fina Carro 💖
Tusen tankar o kramar till er alla 💖
/ Pia
Anonym sa…

Tänker på er
Håkan och Lotta
Anonym sa…
Världens största kram till Er. Fina Carro, sov gott tills vi ses igen. <3 /Sofie
Anonym sa…
Mitt allra varmaste deltagande i er svåra stund!
Kram Ewa S
Anonym sa…
Många varma tankar från Ängelholm.
Störst av allt är kärleken.
Anonym sa…
Kampen är över för en älskad dotter. Många svåra o smärtsamma dagar är över för en alldeles för tidig bortgången ung kvinna livet är orättvist. Jag har följt Carros kamp o är verkligen ledsen.
Miranda sa…
Himlen har berikats med den finaste solstrålen. 🌻
Carro, du har berikat mitt liv med så fantastiskt roliga minnen.
Carro, vi ses igen. ❤️


Andreas, Christina, Christian, Christoffer - jag tänker på er och sänder all min styrka till er.

/Miranda
Anonym sa…
Sänder all min kärlek och massa styrka till er. Vackra, snälla och underbara Carro kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan ❤️ Många kramar Emelie J
Anonym sa…
Inga ord räcker till en stund som denna, men jag tror och hoppas så att all er kärlek till varandra kommer hjälpa er på fötter igen. Ni har visat en otrolig styrka i att se vackra och positiva saker även under Charolinas sjukdomstid. Jag hoppas att glädjen över att ha haft en sådan underbar dotter, fru och syster så småningom kommer vara större än sorgen. Kram och varmt deltagande från Mia i Helsingborg
Anonym sa…
Sänder många kramar till er finns inga ord för det som hänt. Det finns så många ljusa fina barndomsminnen som jag upplevt tillsammans med Carro ❤
Tänker på er kram Ida H
Anonym sa…
Himlen har fått en ängel för tok förtidigt��. Tänker på hur roligt vi hade när jag säsongade med Charolina i Lindvallen -2003 och resan vi gjorde ihop till Rhodos minnen jag aldrig kommer att glömma.
Stor kram Helena
Anonym sa…
Så fruktansvärt sorgligt och tragiskt, finner inga ord... Kan bara sända er en stor och varm kram ❤️
Anonym sa…
Sov gott finaste Carro... Obegripligt att det här är verklighet! Stor sorg.. Du har lämnat så många fina minnen efter dig. Du är min barndomsvän och jag hoppas vi ses igen, kanske kommer vi att rida tillsammans på varsin ponny, någonstans på en äng.

Till familjen Christina, Christian, Christoffer och Andreas, jag tänker på er i denna stund som måste vara den svåraste av dem alla! All styrka, ork, kärlek till er❤️

/Lotten
Anonym sa…
Vi tänker på er❤Janne o Malin
Anonym sa…
Vi tänker på er❤Janne o Malin
Anonym sa…
Vi tänker på er, ta hand om er.
Kramar
LB
Anonym sa…
Det är så sorgligt att läsa det du skriver.
Du/ni vet inte alls vem jag är men det känns som om jag känner er. Jag har följt Carros kamp på avstånd, först genom Martin (Sävis) och sedan genom din blogg. Tack för att du/ni har delat med er i detta svåra. Ni verkar vara en underbar familj som gjort allt för att Carro skulle ha det bästa tänkbara under sin svåra tid, Jag beundrar ert mod och er styrka.
Kärleken kommer aldrig dö.

Varma styrkekramar,
Charlotta Sävås
Anonym sa…
Det finns inga ord en sån här dag. Sänder mitt allra varmaste deltagande till er alla.
<3 Lena
Anonym sa…
Sov gott Carro. Tänker på er så mycket i denna svåra stund. Varma kramar B-M S
Anonym sa…
Vila i frid fina Charolina ❤️ Många kramar till er i familjen ❤️ /Elle
Anonym sa…
Jag finner inga ord! Men himlen har fått den vackraste ängeln och snart ses vi igen! All min kärlek till er fantastiska familj, ta hand om er ❤️ Långa varma kramar från Matilda med familj
Anonym sa…
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Tesse med fam
Anonym sa…
All smärta har lämnat! Tänker på er och ser Charolina köra iväg på sin cykel ifrån all smärta! Den bilden är underbar! Ni har varit fantastiska!/Margareta
Anonym sa…
Finner inga ord,all styrka till er<3 kram/ Karina

Anonym sa…
Sänder många, många tankar och kramar till er alla i familjen i denna svåra, svåra stund.
Eva och Henrik
Caroline sa…
Sov gott finaste Carro! Genom tårarna kommer skratten när jag tänker på allt galet vi har gjort ihop på hästryggen och genom gymnasiet. Du var alltid den gladaste, roligaste, starkaste, den som hoppade högst. Idag ser jag dig galoppera bort på skogsvägen, bort från sjukdom och smärta, med ditt stora leende på läpparna och vinka till oss som står kvar. Vila i frid min kära vän! <3

Alla mina tankar till din fina familj och närmaste vänner, många styrkekramar till er i processen vidare <3

Kram Caroline S.E (f.d Löjdquist)
Pia sa…
❤️ Varm kram till er alla himlen har fått en ängel. Sov i ro Du vackra flicka -verkligen Fuckcancer.../ kramar och omtanke Pia von Wachenfeldt
Anonym sa…
Tänker på er! ❤️
Kramar från fam Drugge på Axgatan
Anonym sa…
Våra tankar finns hos er denna svåra dag ....// Gerd o Rolf
Anonym sa…
Tänker mycket på er i denna svåra stund. Varma hälsningar Birgitta o Åke
Anonym sa…
Vi finner inga ord en dag som denna.

Tänker på er och hur fint ni har gjort det för Carro under denna långa och svåra tid som varit. Carro var en fantastisk tjej, alltid så glad, härlig och positiv. Hon har lämnat oss alldeles för tidigt.

Tack Christina för att du delat med dig, det har varit värdefullt för oss.

Många tankar och stora kramar
Cissi och Magnus
Anonym sa…
En vacker stjärna har tänts på himlen, dock alldeles för tidigt. Som du har kämpat, vila nu i frid Carro. ❤️

Mina tankar är hos Er, Carros fantastiska familj!
Styrkekramar❤️ /Emma M
Anonym sa…
Carros kamp är över och hon har fått frid. Ni har er svåraste tid. Vi tänker så mycket på er och önskar er all styrka och att ni kan orka kämpa vidare på det fantastiska sätt som ni gjort hittills. Varma kramar från Maria EB m familj <3
Anonym sa…
Tänker på er .Marie Linda o Johanna
Anonym sa…
Alla goda tankar och all kärlek till er Kramar Marianne
Anonym sa…
Tänker så mycket på dig och din familj Christina och hoppas att ni tillsammans har styrkan att kämpa vidare. Kram Susanne B
Anonym sa…
Älskade vänner!
Vi delar er sorg! . Detta är något som vi aldrig hade kunnat förutse i vårt liv tillsammans med våra barn . Så ofattbart! Familjen Häggstam kämpar alltid tillsammans och tillsammans med Andreas, bättre än så kan det inte bli och det hjälper i sorgearbetet. Ni har gjort allt för Carro! Man såg det i blicken ända in i det sista.
Kram till er alla
Kickan och Bosse.
Anonym sa…
Vila i frid finaste Carro! <3
Tänker på er och skickar styrkekramar er väg.
Frida (Sonnert) Merrifield
Sassa sa…
Så otroligt svårt för Er. Men så fint att ni gjorde hennes sista tid så fin tillsammans med Er Känner bara en stor , stor beundran för att du låtit oss följa hennes sista tid.Tror att du hjälper och har hjälpt många andra som är i samma svåra situation.
Anonym sa…
All styrka till er som står kvar i saknaden ❤️
Finner inga ord för orättvisan som livet kan innebära.
Vila i frid fina Carro.
Massor av kramar Frida A
Anonym sa…
Tänker på er!
Finner inga ord för det som hänt!
Healande kramar
Maggis
Anonym sa…
Sov gott fina Carro! ❤️ många kramar / Josefine
Anonym sa…
Vila i frid Carro!
Alla stryka till familj och närmaste i denna svåra stund!
Kram Sara E
Anonym sa…
RIP Carro.
Allt för tidigt så är Din resa är över.
Mitt deltagande, medkännande och tankar går till din familj.

/Jörgen B
Anonym sa…
Att välja sina ord just nu är så svårt.
Men jag vill i all min enkelhet bara skicka omtanke och en kram på en svår väg. /Jenny
Anonym sa…
Vårt varma deltagande till er i denna svåra stund.
/Kerstin och Henrik
Anonym sa…
Himlen har fått den finaste av änglar, alldeles för tidigt! All styrka och omtanke till familj och närmaste. Som ni har kämpat tillsammans. Vila i frid nu Carro! /Emelie W
Anonym sa…
Kära Christina, Christian med nära och kära,
jag läste precis de sorgliga raderna om Carros bortgång, tankarna gick till er. Sedan fylldes jag av känslan av livets skönhet- den blir stark när det ställs mot döden. Det blir extra då du Christina &nära gjorde den sista delen av Carros livsresa så vacker. Omtanke och värme till er alla / Carelia med fam.
Anonym sa…
Christian, Christina o Christoffer. Vi har er i våra tankar hela tiden i denna svåra stund. Carro lämnar ett stort hål av saknad efter sig men för oss också så otroligt många fina minnen som vi bär med oss sedan tiden tillsamman på Ax och Rapsgatan. Vi önskar er all styrka och kraft för att ni ska ta er vidare i era liv! Kram Ann-Sofie o Peter
Chris sa…
Tack alla för omtänksamma och vackra kommentarer.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Christina med familj
Unknown sa…
Det gör så ont och jag blir så ledsen över att Carros liv tog slut så tidigt!

Nu är hennes smärta över och jag är tacksam över att hon haft en så stark och kärleksfull familj och fina vänner hos sig!

Mitt varmaste deltagande i er sorg! Kramar Klas
Anonym sa…
Får vi bloggläsare inte följa det nya husets byggnation. Det ser ju så fint ut. Spännande skulle det vara att se hur ni inreder detta. Det känns som jag vill fortsätta bli informerad om er härliga familj. Kommer att sakna dina utsökta recept.

Populära inlägg