Ett hjärta i sanden.

Hej!
Ett hjärta jag hittade i sanden på stranden här i Helsingborg vakar nu över Carro. 
Det ligger på hennes huvudkudde. Carro har fått mycket smärtlindring och det har hjälpt.
Det är vi tacksamma för. Personalen kommer på täta besök, har vi problem behöver vi bara ringa så kommer dom. Det känns tryggt. Dom är inte jäktade utan har tid. Vilket oxå känns bra för oss.

En sten smekt av sand och hav, tills det blev ett hjärta.

Vi säger det igen, personalen ni är till stöd och hjälp för oss. 

Tack alla för fina ord och omtanke.

Idag har vi regn, faktiskt ganska skönt.
Kram C med familj.

Kommentarer

Anonym sa…
Ser ofta hjärtan i saker och tänker på Carro ❤️❤️❤️ Kram på er fantastiska familj. Ida.M
Anonym sa…
Mitt förevigade hjärta på handleden är där för Carro, dag som natt, för alltid! Skickar er en dos med energi! Tänker på er hela tiden! Puss och kram Matilda
Anonym sa…
Ni finns i mina tankar hela tiden era kämpar. Kramar från mig o en extra stor till Carro / Ida H
Chris sa…
Matilda jag har sett ditt hjärta, så fint.
Precis som stenhjärtat och Idas hjärta som finns i era silverringar. Hoppas det har läkt bra!
Kram på dej❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Monica H sa…
Ni finns med mig hela tiden i tankarna, bl.a. genom mina Fuck Cancer armband på armen som alltid finns där. Kram älskade Carro.

Populära inlägg