Avet, spanska underkläder



Hej!
Jag har hittat jättefina och sköna trosor.
Fick ett tips av min väninna Britt.
Nu vet jag att dom är spanska och kommer från ett
familjeföretag utanför Barcelona.
Underkläderna har blivit så poppis i Sverige
dom senaste åren.
Avet gör underklänningar, pyjamaser och nattlinnen också
Dom har ca 100 olika produkter och gör två
kollektioner per år.

Jag har inte provat boxermodellen men vet att det är en storfavorit.
Next time!

Ett hett tips.
Jag tycker underkläderna är ganska dyra, 149 kronor för trosan och
169 kronor för boxershortsen,
men fick tipset, i Spanien är dom inte alls dyra utan finns överallt
t.o.m i dagligvaruhandelen.
Till kanonpris!
Next time!

Kvalitén är super.
Finns både i bomull och microfiber.




 Det spanska varumärket Avet kom ut på den nationella marknaden år 1952 och 
tog sig in på den internationell marknaden först år 1980. 
Avet designar och producerar underkläder för kvinnor och tjejer.
Hälsning C


Kommentarer

Populära inlägg