Mys i Varberg

Hej!
Mitt livs första campingssemester gick till Apelviken i Varberg.
Vackra Varberg har jag besökt många gånger tidigare.
En fantastisk stad tycker jag, cykelvägarna är toppen.
Aktiva dagar blev det med maken, son och barnbarn.
Mycket bad, långa promenader, upptäcktsfärder.
Jag lovar vi sov som stockar och trivdes toppen!


Mitt livs första campingliv 


Måste visa Johns Place i Apelviken.
Vilken trädgård.
Bord måste beställas!
www.johnsplace.nu 

`




Magiskt


Toppenrestaurang i Apelviken &Olles.
Alltid fullsatt. 
Surfkrog med avspänd stämning
Köa dj in!
Facebook: &olles
www.olles.nu 


Vi på &Olles


Vårt badställe i Apelviken


Flera badhus och kurhotell finns i Varberg.
Flera nakenbad oxå!
Här lever verkligen badkulturen


Det vackra kallbadhuset.
Vårt glasställe.

Ett besök på Varbergs fästning är ett måste.
Hamnen och staden är idylliskt.

Jag campar gärna igen!
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg