Mina tips från nya Femina nr 10 2019

Hello!
Nya Femina innehöll mycket snyggt.
Här kommer mina tips.
Femina är en bra tidning tycker jag.

Klart vi vill ha lite växter

Åh så himla snygga.
Pris 1 800:- kronor från 2nd Day.

En dessert är aldrig fel

Färgen och modellen tilltalar mej mycket, ursnygg.
Lyx!
PRIS: 12 000 kronor skinn från Mulberry.

Härlig krypa i tröja men dyr....
PRIS 4 500:- kronor lamaull.
Alternativet är att sticka själv.

Vem vill inte ha detta!!
Är BH:n så skön som den ser ut?

Jag tror det blir kö på IKEA när denna släpps!
En bordslampa med WiFi-högtalare ett samarbete med Sonos.
Pris 1 995.- kronor.

Detta inspirerar mej till att köpa lite hårspännen
åtminstone ett!
Kedjorna har massor till bra priser.
Men jag tilltalas inte av att flera stycken på en gång!

Har alltid gillat dessa Ittalaglas
både till dessert och skumpa.

Vilken tröja, vilket vackert mönster.
Jag blir sååå sticksugen.
Mosstickning och flätor.
Pris 4 500:- kronor i lamaull.

Denna fina polo från Filippa K vill jag ha, gillar färgen och att 
ärmen inte är hellång.
Det blir en polohöst tror jag.
Pris 1 400 kronor polon är i merinoull.


Det fanns en del guldkorn till.
Lite höstinspiration.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg