My new bag by Susan Szatmáry.❤️

 Hej!

Mitt senaste inköp!

Är min nya väska, designad av Susan Szatmáry.

Tillverkad i Italien, väskan är i kalvskinn, färgen är

Lemon Grass Green.

Susan är min väninna och hon är en fantastisk designer,

väskor och smycken är hennes grej.

Kolla in här:

https://www.susanszatmary.com

Kolla i menyn.

Jag har tidigare gjort ett par blogginlägg om Susan.
Läs gärna, det handlar om en kreativ designer ständigt på väg framåt.








Härlig färg passar perfekt till kläder i svart, brunt, vitt och marinblått.
Jag ville ha en ny färg.
I garderoben finns flera svart och bruna väskor.
Jag tänkte NYTT!
Lycka till Susan, världen har nyss öppnat upp för dej och din design.
Hälsning C

Kommentarer

Annika sa…
Jättesnygg!
Vilken härlig färg!
Chris sa…
Visst är färgen fin, går till det mesta.
Jag kände att jag ville ha en lite ovanligare väskfärg.
Kram och tack👌🙏❤️🥳

Populära inlägg