Snabbmiddagar med Mrs Cheng’s grytbaser.👌

Hej!

Detta gillar jag!

Snabbmat med hjÀlpa av Mrs Cheng`s grytbaser.

SUPERGOTT!

Jag vÀljer dom med mild och medium smak.

I Thailand gick jag matlagningskurs, vi fick dom finaste grönsakerna

och de finaste rÄvaror, jag lÀrde mej en del

men maten vi lagade blev nÀst intill oÀtlig, sÄ himla stark var den.

TĂ„rarna kom och det brann i munnen, inte alls kul.

Det finns mÄnga sorters grytbaser att vÀlja pÄ.

Kolla in sortimentet.

Jag anvÀnder dessa grytbaser till fisk, kyckling och kött.

Idag blev det kött.

Jag tillsÀtter extra grönsaker och serverar detta med wokade grönsaker, linser, ris eller haveris.

Detta Àr verkligen god snabbmat.

Har Du inte testat sÄ gör det.


En mild Thai Panaeng Curry med lite extra grönsaker.
Idag blev det biffkött, purjolök, paprika, fÀnkÄl och lite bacon.

Serverat med gröna linser, jÀttegott.

Lite extra koriander.

Mat att laga pÄ 20 minuter.

Lycka till.
HĂ€lsning C

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg