Julfest på Tranås Ridklubb. ❤️ Jag vann!

 

Hej!

JULFEST på ridklubben, lucia, tävlingar, hästuppvisningar, glögg och lotter.

Klart man köper!

Åh, jag vann två priser, jag som aldrig brukar vinna.

En härlig familjefest hade klubben fixat.

Tranås Ridklubb är ett ställe som ligger mej och min familj varmt

om hjärtat.

Här levde vi en stor del av vår lediga tid under många, många år.

Det började med barnridning på söndagarna för vår dotter  Charolina sedan

blev det egen häst, en C-ponny köpta av kusinerna, därefter en D-ponny

som efterföljdes av ett antal stor hästar.

Kurser och tävlingar avlöpte varandra.

Att sköta hästar blev en daglig rutin och ett aktivt hästliv 

 kräver mycket, även av föräldrar.

Men det mesta fixade Du själv!

För tjejer inom ridsporten är det något speciellt med!

Det är vetenskapligt bevisat.

Är Du intresserad finns det mycket att läsa om detta på nätet.

Livets roligaste och lyckligaste tid kretsade kring

hästlivet🙏🙏

Carro Du var superambiös, Du hade koll på läget.

Nu har vi inte Dej kvar i livet Charolina, det är en fruktansvärd sorg.

Fuck Cancer.

Älskade Charolina.

Ett stort och tungt paket.

Luciafirande Tranås Ridklubb.

Två paket vann jag.

Riduppvisning i stallet.


Älskade Charolina, Du ler på Ditt foto. 
När det här skolfoton togs hade Du Din C- ponny Sonny
som Du köpte av Dina kusiner.
Vilka fantastiska år vi fick tillsammans i stallet.❤️
Tänk om jag kunde få tillbaka bara en liten stund……❤️
Sorg, saknar Dej på gränsen till outhärdligt.🙏
Minnen❤️

Ridintresset började tidigt!
En livsstil.
Mor och dotter.

Carro och hästen, magiskt.

Älskar Dej över allt på denna jord.
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg