Visdomstand borttagen…..

Hej!

Idag tycker jag lite synd om mej själv.

Tandläkaren.

Ibland kommer mycket på en gång.

Rotfyllning, trasig tand, värk i visdomstand, många sömnlösa nätter.

Idag drogs visdomstanden ut.

Jag hatar bedövning men här fanns inga alternativ det var bara att ta

bedövningssprutorna, jag är inte rädd för sprutorna utan

känslan att vara bedövad efter tandläkarbesöket

bedövningen sitter i för lääääänge.

Tungan, hela underkäken det känns obehagligt.

Nu är jag inte i form.

Och rotfyllningsprocessen ska fortsätta efter nyår.

Men...... min tandläkare är TOPPEN, Olivia C heter hon.

Nu längtar jag efter en kopp kaffe och en hembakad lussebulle men

jag får vänta en stund till, tre timmar efter utdragningen.

Mycket på G.

Stickorna igår bild när älvorna dansar på sjön Sommen.
Minus 14 grader.
Bild från Röhälla, Tranås.

Härliga måndag då stickar vi.
Tur man är en ”Sticka” i ett härligt gäng med mycket snack!
Lite tröst.

Men…….jag vet det finns värre saker än detta❤️❤️
Tandläkaren alltså!
En sak till, så himla dyrt det är att gå till tandläkaren!
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg