Boktips!

Hejsan!

Här kommer några boktips.

Det har varit en bra lässommar.

Här är en del av vad jag läser.

I onsdags testades jag positivt för Corona så nu lyssnar jag på Sommar i P1 istället.

Ögonen vill vila.

Hörde på Tv 4 att FHM meddelade att vi inte behöver/onödigt testa oss, 

när man blir förkyld stannar man hemma.

Stor spridning på väg topp i september enl. samma källa.

Tydligen ett nytt vaccin på väg oxå.

En bok jag rekommenderar.
En bok som berikar.
Så mycket jag inte kunde/visste och så mycket jag lärde mej.

Med avstamp i de sju dödssynderna beger sig Henrik Brandão Jönsson ut på en jordenruntresa för att skildra den osannolika historien om hur ett av Europas fattigaste länder en gång i tiden var världens mäktigaste nation.

Tips! Lyssna på författarens Sommar i P1.


Tre par. Två familjer. En katastrofal middag.  

Det är tidig nyårsdagsmorgon när Nackapolisen möts av en makaber syn i ett av de ståtligare hemmen. I botten av den uttömda och vinterstängda poolen ligger två nakna, förvridna kroppar. 

Stark deckare.

 

Trevlig bok.
Receptet på mina goda hallonmuffins finns under recept.

Bladvändare!

Homans senaste.
Tänk så många böcker det har blivit!
Mårtensson är inte rädd att slänga ut lite obekväma åsikter
både här och där. 
Uppfriskande!

I varje Homandeckare finns ett recept.
Detta var i den senaste boken, jag ska prova.

Så här lagar man rätten.

Jag ska börja laga recepten i höst!
Väldigt fina illustrationer.

Bokklubbsboken.
Har just börjar läsa den.
Återkommer.

Hälsning C.

Kommentarer

Populära inlägg