Höst hemma. Höst hos Charolina.

Hej!

Lite höst kommer in i huset.

Det är mörkt på kvällarna, det är ännu mörkare nu

när vi ska spara på el.

Lite mörkare färger kommer in, ljus, lyktor, eld i öppna spisen, någon ny krukväxt oxå.

Jag köpte nytt till bardisken, rotting från Newport.

Är nöjd. 

TIPS! Just NU 50 % på Newport Home.

Speciellt snyggt på kvällen. 

Älskade Charolina fick vacker ljung på sin grav.

Det är höst på gravarna oxå, på en kyrkogård följer gravdekorationerna alla årstiderna.

Dekorativt från Newport i rotting.

Rottingen förs i två färger Antikt och Konjak, detta är den ljusaste färgen

Bardisken med lite nytt.

Vacker färg på rottingen.

Hemma.
Ros från trädgården.

Tände ett ljusträd på altanen som lyser in i vardagsrummet.
När jag vaknar och går upp på natten lyser det så vackert in i rummet.
Hänglyktan har fått en ny slinga och en rejäl rengöring, spindlarna älskar att bo där.

Blommor från trädgården, ännu.

Newport är ett svenskägt bolag med ett butiksnät över stora delar av Sverige, där flaggskeppsbutik finns på Nordiska Kompaniet i Stockholm. Hos Newport hittar man ett brett sortiment av design, heminredning och möbler.







Nu tänder vi ljuslyktorna.

Trevlig användbar brickkorg.

Älskade Carro, vacker ljung på din grav.

Evig sorg.........
Höst, alla årstider finns på en kyrkogård.
Vår älskade Charolina livet är andefattigt utan Dej.

Hälsning C

Kommentarer

Anonym sa…
Var har du köpt det vackra ljusträdet?
Chris sa…
Det har jag köpt på Jysk.
Jag har ett par med blommor på oxå, väldigt
dekorativa. Ljusträden brukar komma ganska tidigt på säsongen och
sälja slut ganska fort. Om jag minns rätt kostade det 798 kronor.
Jag älskar att tända ljusträden dom drar otroligt lite el.
Lycka till.
Hälsning C

Populära inlägg