20 % på Inne! Gridelli pistagekräm🤩⭐️ Köp!

 Hej!

Ett hett tips!

Inne är en inredningsaffär på Storgatan i Tranås.

Igår tog jag bort en ormbunkestjälk i vaden, på akuten i Eksjö.

Det kan vara farligt att jobba i trädgården!

När vi kom till Tranås behövde jag lite tröst sa till min man 

” stanna vid Inne” (en fantastisk inredningsaffär).

Helt ovetande om att dom firade 20 årsjubileum och hade 20 procent 

på allt just nu.

Då passade jag på.

Kolla in CxP5LyjImbr

Jag frossade i deras nya utbud av Gridellis produkter.

Jag köpte olivolja, bläckfiskpasta, pistagekräm, balsamicovinäger och lakrits.

Här kommer nu ett tips som gör livet lite godare! 

Har ni smakat Gridellis pistagekräm? 

Som en vit chokladkräm, fast inte lika söt. 

Som Nutella men mer komplex. 

Paketerad i en vacker glasburk.

Crema al Pistacchio är en fantastisk pistagekräm utmärkt att servera till frukt, på brödet,

till pannkakorna eller så värmer Ni krämen och serverar den till glassen.

Jag köpte det mesta.

Längst till vänster står pistagekrämen, MUMS!

Vilka bra presenter.

Supergod.

Kolla in!

Jag som älskar satsbord.

Kolla in så snygga.

Vilket pris och just nu 20 %.

OBS! Jag har inget samarbete med denna affär, jag bara tipsar för jag gillar den.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg