Modefärger vår/sommar 2024. 🌷🌷

Hej på Er!
Sportlovstider i Sverige.
Hur har Ni det?
Idag är en sådan vacker dag på Höglandet, solig, klar, snöig o vit och lagom kall.

Då börjar jag kolla vår- och sommarfärgerna på kläder.
Längtar!
Jag tror jag landar i blått ingen stark blå färg utan lite åt det ljusa hållet,
 vitt och beige med lite inslag av puderrosa.
Rött hoppar jag, det gör jag alltid det har med min barndom att göra!!
Jag blev liksom mätt på att ha rött och det har aldrig gått över. 

Alla bilder är från Elle.

Dom ljusare blå färgerna faller jag för.

Over size kostym finns tydligen kvar i modet.
Snygg färg.
Lite mer markerade axlar igen, ser jag.

Älskar vitt på sommaren.

Väldigt snyggt, snyggt med ljusgult till sommarhud.

Glitter är väl aldrig fel men på sommaren???
Kanske......

Tonade beiga färger snyggt, ursnyggt.

Randigt.......nja inte för mej!

Nyckelplagget hoppar nog jag.
Min kropp gör sig inte i Baggy Dad-jeans.

Baggy Dad-jeansen är ett riktigt nyckelplagg att satsa på i vår. De passar till alla tillfällen och går enkelt att mixa och matcha med det mesta i din garderob. Styla dem med en skjorta, sneakers eller sandaler till vardags. Ska du på fest? Klä upp dej med skor, bälten och smycken ös på för fullt!


Här på sportlovet gäller vinterkläder men drömmen om en vår finns i luften.
Hemma.

TRENDFÄRGER MODE 2024


  • Vit
  • Blå våg
  • Syrlig citrus
  • Gnistrande metallic
  • Puderrosa
  • Krämvit neutral
  • Röd tråd 
  • Sorbetpastell
  • Svart
  • Randigt
  • Vad gillar Ni?
  • Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg