Klänning och skor!

Hej på Er, vilken härlig sommarvärme, nu gäller det att njuta.


Min klänning till bröllopet, vald av dottern (bruden). Klänningen är ca 20 år gammal!? En Louise Beenklänning, en superduktig designer (född Stenström, säger väl allt)! Jag kan bara inte göra mej av med dom grejer hon gjort. Här i ostruket skick, ska fixas till. Röda skor och vit väska ( det blir nog en röd).
Rött nagellack avslutar det hela!


 I Italien letade jag skor med hjälp av väninnorna Britt och Eva, skorna var SKYHÖGA, det enda det ledde till var gapskratt. Supersnygga var dom, men inte på mej!


Jag har varit i varenda skoaffär i Linköping, letat efter röda skor, antingen var dom ballerina eller jättehögklackade. På Skopunkten (första gången jag var där) fann jag dessa med lagom klack för.........249:-!!!! Maken tyckte jag skulle ha ett par Mimmi Pigg sommarskor oxå........199:-!!!! Då blev det rabatt.........349:- för två par sommarskor. FYND! KRAMIS/C

Kommentarer

Sassa sa…
Underbart att du har en dotter som kan råda dig. Det var så svårt för mig att veta vad jag skulle ha på min sons bröllop. Rött, så häftigt och fräscht. Lycka till på alla sätt. Skall bli spännande att se alla bilder. Kram
Chris sa…
Tack Sassa! Det blev ett underbart bröllop. Nu får vi njuta av minnen och bilder/KRAM

Populära inlägg