Solbrillor o Smink


Dax att ta fram solglasögonen, så fort första vårsolen tittar fram på med dom! Mina nyare Ray Ban och mina urgamla YSL (min svärson tycker jag ser ut som en diva i dom)! I år ska bågarna vara stora, gärna personliga (med det menades uppdragna kattögon)!? Den svåraste modellen som finns tycker jag. Tänk på att inte ha brillorna jämnt, vi behöver ljuset in i ögat något som har med tallkottkörteln och seratoninomsättningen i kroppen att göra!? Solglasögon ger ett skydd mot grå starrr (har jag läst).
SMINK: Nyinköpta produkter, ta bort med Lancóme, Youngblood mineralpuder (tänk att det kommer från underjorden någonstans)! Ger skimmer åt kinderna, Clinique på fransarna, läpparna Clarins och Make Up Store, båda cerisa, jag har insett att dyrare läppstiften innehåller mer färgpigment och är mycket bättre,läppglans Lancóme Juicy Tubes, ansiktskräm Vichy nuit, kroppen bodylotion Armanis Diamonds. En hårdtvål till händerna längtar jag efter ibland by Odd Molly, silk & cotton base.
Nu kan jag möta våren om bara influensan ger vika!? KUNG BORE GE VIKA DU MED!



  

Kommentarer

Anonym sa…
Coola brillor!
Carro sa…
Du är tuffast mamma! :)

Populära inlägg