Underverk?????

Hej på Er!
Har ett underverk kommit till oss? Det kan man undra, när tekniken kom till fönsterputsningen vem tror Ni var först ut och putsa fönster?
Ha, ha tänk vad en lite batteridriven grej kan göra!
Underverket heter KärcherWv 50 plus och är en batteridriven fönsterputsargrej, grejen suger upp fönsterputsmedlet om Ni förstår vad jag menar, det blir iallafall inga ränder på fönstren.
Det är sant, jag lovar! Grejen verkar vara TOPPEN.
Inköp på Bauhaus, just nu extrapris 499:-, kostar normalt 699:- - 750:-. Så passa på!

Ingen dum investering!
Kram C


Kommentarer

Carro sa…
hahahah.. vad kul!!!

Att den fukar verkar ju dessutom toppen!
Chris sa…
Jag lovar den är toppen.......hjälpen oxå! Kram
Sassa sa…
Fick precis tips om den till växthuset! Verkar vara en toppengrej, inte en dag för sent! Jag gillar inte att putsa fönster, hoppas någon annan närstående ( min Michael )kommer att vara lika intresserad?? Trevlig helg och Kram
Chris sa…
Trevlig helg.......KÖP! KRAMIS
Maria EB sa…
Jag har sagt att det är bästa grejen. Köpte i höstas o den funkar superbra . Kram o trevlig helg
Barbro sa…
Vad bra att du åker till Bauhaus och köper den när du för samma pris kan köpa den i Tranås. Jag värnar om den lokala handeln och köpte min på Elon och till samma pris som du gav.
Chris sa…
Hej Barbro!
Jag har varit småföretagare i Tranås sedan 1979 och satt en ära i att handla så mycket som går på hemmaplan.
Vad gäller fönsterputargrejen var jag på Lantmännen och skulle köpa den dom tog 749:-!
Jag är från Linköping och har mitt andra hem där, så det blir lite handlat där oxå!
Tack för att Du läser min blogg.
Välkommen in i affären.
Med vänlig hälsning
Christina

Populära inlägg